Helaas gebeurt het nog té vaak dat onderzoeken die worden uitgevoerd uiteindelijk relatief weinig impact hebben binnen de organisatie. Zo zonde van zowel de budgetten, tijdsinspanning en de mooie inzichten die liggen te verstoffen! Daarom is voor ons het implementeren van inzichten net zo belangrijk als het genereren van de inzichten.
Voor veel van onze klanten eindigt een onderzoekstraject niet met de presentatie van de resultaten, maar gaan we er meteen mee aan de slag. Dit kan bijvoorbeeld door tijdens een workshop de resultaten meteen door te vertalen naar marketing strategie, identificatie van de meest relevante groeirichtingen en/of doorvertaling naar concrete tactieken. Hiermee creëren jullie in een dag(deel) een plan waar jouw organisatie meteen mee aan de slag kan!
Kennis genereren en delen is onze passie! Het creëren van AHA-momenten bij jou en je collega’s is waarom wij zo graag shopperonderzoek doen. Juist tijdens het implementeren van de inzichten over de shopper en het geven van trainingen zien we die lightbulb moments veelvuldig ontstaan.
Door het stellen van scherpe vragen tijdens de verschillende fasen van het onderzoekstraject merken we dat we echt het verschil kunnen maken.
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact op voor een kennismakingsgesprek. Via een telefoontje of e-mail is een afspraak zo gemaakt.
Copyright ©
Lightbulb Insights | Design en realisatie Roos van den Oord | Privacyverklaring | KvK-nummer: 85641014