Onderzoeksbriefing: tips vanuit de niet-onderzoeker
Onderzoeksbriefing: tips vanuit de niet-onderzoeker Een rondje langs de velden laat zien dat het aansturen van shopperonderzoek bij allerlei verschillende functies kan zijn ondergebracht, zoals
Onderzoeksbriefing: tips vanuit de niet-onderzoeker Een rondje langs de velden laat zien dat het aansturen van shopperonderzoek bij allerlei verschillende functies kan zijn ondergebracht, zoals
Onderzoeksbriefing: do’s & don’ts vanuit de onderzoeker In deze derde blog in de serie rondom onderzoeksbriefings deel ik een aantal do’s en don’ts met je
Overzicht van de onderdelen van een ideale briefing voor een shopperonderzoek Voor het schrijven van een briefing maakt het niet uit of het gaat om
Hoeveel tijd besteed jij aan het schrijven van een briefing? Zeg eens eerlijk: hoeveel tijd besteed jij aan het schrijven van de briefing voor een
Tja, hoe breng je nu eigenlijk onder woorden wat je precies doet als consultant of coach. Hoe jij je onderscheidt van die vele anderen… In
Meer werk verzetten in minder tijd, het ideaalplaatje van iedere kantoorwerker anno nu! In het boek Tijdswinst -Elke Dag om 15:00 Klaar geeft schrijver Björn
Veel studieboeken binnen het marktonderzoek zijn al jaren in omloop en worden bij elke druk slechts op een aantal punten geactualiseerd. Marktonderzoek Design van Iris van
Tijdens het studeren je hersenen zo optimaal mogelijk inzetten, wie wil dat nu niet? In Leren als een pro geven Olav Schewe en Barbara Oakley
Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact op voor een kennismakingsgesprek. Via een telefoontje of e-mail is een afspraak zo gemaakt.
Copyright ©
Lightbulb Insights | Design en realisatie Roos van den Oord | Privacyverklaring | KvK-nummer: 85641014