Over ons

Kennis genereren en delen is onze passie!

Maak kennis met Lightbulb Insights

Lightbulb Insights is opgericht door Froukje Schaaf.  Het creëren van AHA-momenten (in het Engels lightbulb moments genoemd) bij jou en je collega’s is waarom zij zo graag shopperonderzoek doet.

Scherpe vragen

Door het stellen van scherpe vragen tijdens de verschillende fasen van het onderzoekstraject merken we dat we echt het verschil kunnen maken. Dit begint al bij de briefing!

Weet waar je aan toe bent

Duidelijk en strak projectmanagement zorgt ervoor dat jij als opdrachtgever precies weet waar je aan toe bent, wat er wanneer van je wordt verwacht en hoef je je geen zorgen te maken over de voortgang van het onderzoekstraject.

Maatwerk

Ondanks dat standaardoplossingen zowel tijd- als kostenefficiënt kunnen zijn, geloven we bij Lightbulb Insights in een tailor-made aanpak. Ieder vraagstuk van elke organisatie is anders. Daarom zorgen wij altijd voor een maatwerkoplossing voor jou. Hiermee kunnen jij en de onderzoeksresultaten de meeste impact maken binnen jouw organisatie.

Impact creëren met doorvertaling

Tenslotte zit de kracht van marktonderzoek in de doorvertaling van de resultaten naar de dagelijkse praktijk van jouw organisatie. Elk traject sluiten we daarom af door de inzichten samen te vertalen naar groeikansen, een (marketing)strategie en/of tactieken om de gewenste groei te realiseren. Juist met deze doorvertaling weten wij echt impact te creëren.

Aangesloten bij:

Lightbulb Insights is aangesloten bij Data & Insights Network (voorheen MOA – Markt Onderzoeks Associatie)

Ook als kleine onderneming dragen wij bij aan een mooiere wereld:

Onze kernwaarden

Groei

Investeren in shopperkennis is alleen relevant als die kennis bijdraagt aan het identificeren van groei- of ontwikkelkansen

Impact

Wij leveren pragmatische inzichten die we meteen doorvertalen, waardoor ze daadwerkelijk impact genereren binnen jouw organisatie

Aandacht

Door regelmatig en nauw contact weten we precies wat jij/jouw organisatie nodig heeft en weet jij gedurende het proces precies waar we staan

Expertise

Met 15 jaar ervaring op het gebied van shopper en business insights is Lightbulb Insights dé onderzoekspartner voor jou

Wij zetten die extra stap in

Identificeren

Het identificeren van de daadwerkelijke
informatiebehoefte. Wat wil je nu echt
weten en wat ga je doen met deze
informatie?

Challengen

Het challengen om buiten
de gebaande paden te denken,
maar je daar ook te gaan bewegen.

Verwachtingen managen

Het goed managen van verwachtingen en
ontzorgen op procesgebied zodat je niet
voor onverwachte verrassingen komt
te staan tijdens het onderzoekstraject.